काठमाडौँ, जेठ २० गते । सानो सहरको कथालाई निर्देशक तथा सहलेखक लक्ष्मण उतेकरले युवाको चाहना, आकाङ्क्षा, महत्त्वाकाङ्क्षा र विचारलाई प्रायः चित्रण गर्दै आइरहनुभएको छ । चलचित्र ‘लुका छुपी’ र ‘मिमी’ पछि, उहाँले रोमान्टिक कमेडी ‘जरा हट्के जरा बच्के’ मा एउटा सानो सहरको कथा पस्कन खोज्नुभएको छ। चलचित्रको कथा घरपरिवारमा आउने उतारचढावमा नै केन्द्रित छ।
योग प्रशिक्षक कपिल दुबे (विक्की कौशल) र सौम्या चावला दुबे (सारा अली खान) को प्रेम विवाह भएको छ। सौम्याकी सासू र ससुरासँग राम्रो सम्बन्ध छ। काका (नीरज सुद), मामा (कनुप्रिया पण्डित) र छोरा कपिलको घरमा बस्छन्। कपिल र सौम्याले उनलाई आफ्नो कोठा दिएको हुन्छ। चलचित्रमा मुख्य समस्या निम्त्याउने काम नै मामा र काकीले गर्छन्, जो त्यहाँबाट आफ्नो घर फर्किने सोच पनि बनाएका हुँदैनन्। सानो घर र गोपनीयताको कमीका कारण सौम्याले कपिललाई घर लिन दबाब दिन्छिन्। कपिलले सौम्याको कुरामा सहमति जनाउँछन्। घर जग्गाको एक दलाललाई भेटेपछि उसले महसुस गर्छ कि घर किन्नु भनेको एउटा महँगो प्रस्ताव हो। यसैबिच सौम्यालाई सरकारको जन आवास योजनाको बारेमा थाहा हुन्छ, जसमा गरिब र खाँचोमा परेकालाई कम लागतमा राम्रा घर दिइन्छ तर यसका लागि केही सर्त लागु हुने छन्। घरको प्राप्तिका लागि, सौम्याले कागजमा देखाउन कपिललाई डिभोर्स गर्छिन्। जुन नियोजित हुँदैन। घुस तिर्न कपिल र सौम्याले गहना बेचेर ऋण लिएर चार लाख रुपियाँ उठाउँछन्। केही गडबडीका कारण सूची सार्वजनिक नभएपछि दुवै जना स्तब्ध हुन्छन्। यसले सौम्या र कपिलको सम्बन्ध बिग्रन्छ। तनावका बिचमा दुवैले घर र सम्बन्धको महत्व बुझ्दै जान्छन्। चलचित्रले अनील धवन र जया भादुरी अभिनित पुरानो चलचित्र ‘पियाका घरको’ सम्झना गराउँछ। जसमा नवविवाहित जोडी भान्सामा बस्न बाध्य छन। तिनीहरूले आफ्नो गोपनीयता प्राप्त गर्दैनन्। मैत्रेय बाजपेयी, रमिज इल्हाम खान र लक्ष्मण उतेकरले लेखेका कथामा पनि यही विषयलाई समसामयिक परिवेशमा उठाइएको छ।
लक्ष्मण उतेकरले २१ औँ शताब्दीको रोमान्टिक कमेडी चलचित्रका लागि विक्की र सारालाई लिएर काम गर्नुभएको छ। नयाँपनका कारण कपिल र सौम्याको पात्रमा नयाँपन झल्किन्छ। सौम्याको प्रेमिकाका रूपमा देखिएका विक्की कौशलको अभिनयले दर्शकलाई झन् प्रेमिल बनाउँछ।
कतिपय ठाउँमा कपिलले देखाएको लोभीपनको दृश्यले दर्शकलाई हाँस्न बाध्य बनाउँछ। सारा अलि खानको जिद्दी र निर्दोषको भूमिकामा देखिन्छ। यद्यपि उहाँले भावनात्मक दृश्यमा अलि कडा मेहनत गर्नु पर्छ। चलचित्रको सहायक कलाकारको छनोट पनि राम्रो छ। मामाको भूमिकामा देखिनुभएका नीरज सुदले राम्रो अभिनय गर्नुभएको छ। उहाँले कम दृश्यका साना पात्रलाई पनि नयाँ आयाम दिने खालका काम गर्नुभएको छ। माइजूको भूमिकामा कनुप्रिया पण्डितले आफ्नो अभिनयबाट प्रभावशाली उपस्थिति महसुस गराउनुहुन्छ। प्रहरी निरीक्षकको भूमिकामा सारिब हास्मी र चप्रासीको भूमिकामा इनामुल हकको काम प्रशंसनीय छ। सौम्याका बुवाका रूपमा राकेश बेदी र आमा सुस्मिता मुखर्जीले आफ्नो छोटो भूमिकाले प्रभाव पार्नुहुन्छ। एउटा रमाइलो कुरा के छ भने चलचित्रमा कुनै पनि गीत जबरजस्ती राखिएको छैन। चलचित्र शीर्षक अनुसारको बनेको भने छैन। पारिवारिक महìवका कुरालाई भने चलचित्रमा खुलेर देखाउन खोजिएको छ।